• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nödkontanter

jvmk

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
15 April 2012
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
UC, men inget svar

Prenumererar på minuc och det är taget en uc-förfrågning, inget svar om jag är beviljad eller inte

Samma här, sökte i torsdags runt 13:30 men har inte fått något svar alls, inte ens en bekräftelse på att min de mottagit min ansökan. Däremot har jag en nytagen UC, daterad 120622.

Fick beviljat lån i Torsdags och pengar insatta samma dag, jag har kollat nu det är ingen UC tagen på mig .....

Verkar ju jättekonstigt. Kan det faktiskt vara så att de tar slumpmässiga UC, som någon skrev här ovanför? Ni som inte fått någon UC tagen, har ni ansökt på www.nodkontanter.se? Vilka belopp?

Sen skriver de på hemsidan att beviljade lån ska betalas ut inom 48 timmar men det verkar uppenbarligen inte gälla. Verkar rätt konstigt alltihop, eller?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
På www.nodkontanter.se

Sökte jag och fyllde i via elegitimation, + att dom skall dra via autogiro. Summan 20000 kronor. Så kom det upp att svar kommer inom 24 timmar och pengarna inom 24 timmar men allt som allt gick det bara 2 timmar innan allt var klart.....Så jag måste haft tur då
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Någon som fått erbjudande via posten som har fått lånet beviljat?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
uc eller inte?

Har någon hört något under helgen?Vissa säger att dom hört av sig på kvällen.Skumt tycker jag.
Ni som fått bevilja har alla tagit uc på er?
 

Bebbson

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
26 Februari 2012
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Fått lån

Det verkar inte vara larv.
Jag sökte ganska sent på kvällen den 20 juni och på morgonen den 21 hade jag pengarna på kontot.
Jag har inte fått något om att en UC skulle vara tagen, i och för sig har jag inte heller fått att någon annan kreditupplysning var tagen heller.
Men det bryr jag mig inte så mycket om just nu, det viktiga var pengarna.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Jag sökte på eftermiddagen den 21, kreditupplysning UC tagen den 22, (midsommarafton) har minuc så jag kollade. Sen efter det inget svar om beviljande eller avslag
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Du som fick beviljat den 21/6 har du många förfrågningar på UC?
Tjänar själv bra men har massor av förfrågningar typ 25.inga betalningsanmärkningar.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
det här med uc kan bero på vilket belopp ni söker gäller det små belopp kan lånegivare ta kreditupplysning av andra bolag,vid stora belopp säg från 10000 och uppåt kräver dom större ingående koll och tar en uc.

kan det inte vara så?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
är det någon som prövat söka med skuldsaldo hos kf?deras villkor låter väldigt lätt.som vem som hellst kan söka i princip.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp